Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik działu helpdesk?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników działów helpdesk

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska kierownik działu helpdesk jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 816 113 ankietowanych

Brutto
Netto
7 630 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 560 PLN
10 260 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników działów helpdesk zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik działu helpdesk

Kobiety

50

Mężczyźni

138

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników działów helpdesk lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik działu helpdesk

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 630 PLN brutto. Co drugi kierownik działu helpdesk otrzymuje pensję od 5 560 PLN do 10 260 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników działów helpdesk zarabia poniżej 5 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 10 260 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników działów helpdesk.

Czym zajmuje się kierownik działu helpdesk?

Zadania i obowiązki:

  • organizuje prace helpdesku,
  • wyznacza pracownikom zadania i kontroluje poprawność wykonywanych zleceń,
  • dba o przestrzeganie standardów obsługi klienta,
  • dba o udoskonalanie pracy helpdesku,
  • nadzoruje systemy informacji wewnętrznej.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik zespołu helpdesk, kierownik działu helpdesk, koordynator działu helpdesk , koordynator zespołu helpdesk.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.