Ile zarabia kierownik działu helpdesk?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki kierowników działów helpdesk
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 329 786 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników działów helpdesk zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku kierownik działu helpdesk
Kobiety
100
Mężczyźni
215
Benefity na stanowisku kierownik działu helpdesk
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników działów helpdesk lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku kierownik działu helpdesk
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 9 390 PLN brutto. Co drugi kierownik działu helpdesk otrzymuje pensję od 7 440 PLN do 12 330 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników działów helpdesk zarabia poniżej 7 440 PLN brutto. Na zarobki powyżej 12 330 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników działów helpdesk.
Czym zajmuje się kierownik działu helpdesk?
Zadania i obowiązki:
- organizuje prace helpdesku,
- wyznacza pracownikom zadania i kontroluje poprawność wykonywanych zleceń,
- dba o przestrzeganie standardów obsługi klienta,
- dba o udoskonalanie pracy helpdesku,
- nadzoruje systemy informacji wewnętrznej.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik zespołu helpdesk, kierownik działu helpdesk, koordynator działu helpdesk , koordynator zespołu helpdesk.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.