Ile zarabia kierownik ds. kluczowych klientów?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki kierowników ds. kluczowych klientów
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 6 270 PLN | 7 860 PLN | 11 280 PLN |
specjalista | 8 350 PLN | 10 520 PLN | 14 370 PLN |
starszy specjalista | 9 850 PLN | 12 990 PLN | 16 690 PLN |
młodszy specjalista | 4 604 PLN | 5 688 PLN | 8 019 PLN |
specjalista | 6 022 PLN | 7 502 PLN | 10 126 PLN |
starszy specjalista | 7 045 PLN | 9 185 PLN | 11 708 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 347 411 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników ds. kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku kierownik ds. kluczowych klientów (specjalista)
Kobiety
137
Mężczyźni
162
Benefity na stanowisku kierownik ds. kluczowych klientów (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników ds. kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku kierownik ds. kluczowych klientów (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 10 520 PLN brutto. Co drugi kierownik ds. kluczowych klientów otrzymuje pensję od 8 350 PLN do 14 370 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników ds. kluczowych klientów zarabia poniżej 8 350 PLN brutto. Na zarobki powyżej 14 370 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników ds. kluczowych klientów.
Czym zajmuje się kierownik ds. kluczowych klientów?
Zadania i obowiązki:
- tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy,
- opieka nad klientami korporacyjnymi,
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami,
- sporządzanie raportów i analiz,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- tworzenie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych klientów,
- współpraca z działem marketingu.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key Account Manager, kierownik ds. kluczowych klientów, kierownik ds. obsługi kluczowych klientów, kierownik do spraw kluczowych klientów, kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.