Ile zarabia kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki kierowników do spraw obsługi kluczowych klientów
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 331 204 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników do spraw obsługi kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów
Kobiety
584
Mężczyźni
1052
Benefity na stanowisku kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników do spraw obsługi kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 11 750 PLN brutto. Co drugi kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów otrzymuje pensję od 8 610 PLN do 15 690 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników do spraw obsługi kluczowych klientów zarabia poniżej 8 610 PLN brutto. Na zarobki powyżej 15 690 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników do spraw obsługi kluczowych klientów.
Czym zajmuje się kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów?
Zadania i obowiązki:
- tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy,
- opieka nad klientami korporacyjnymi,
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami,
- sporządzanie raportów i analiz,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- tworzenie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych klientów,
- współpraca z działem marketingu.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key Account Manager, kierownik ds. kluczowych klientów, kierownik ds. obsługi kluczowych klientów, kierownik do spraw kluczowych klientów, kierownik do spraw obsługi kluczowych klientów.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.