Ile zarabia dyrektor grupy produktów?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki dyrektorów grup produktów
Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska dyrektor grupy produktów jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 333 415 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów grup produktów zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku dyrektor grupy produktów
Kobiety
7
Mężczyźni
11
Benefity na stanowisku dyrektor grupy produktów
Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 840 stanowiskach
dostępne w strefie premium portalu wynagrodzenia.pl
Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor grupy produktów
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 23 610 PLN brutto. Co drugi dyrektor grupy produktów otrzymuje pensję od 16 190 PLN do 28 050 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów grup produktów zarabia poniżej 16 190 PLN brutto. Na zarobki powyżej 28 050 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów grup produktów.
Czym zajmuje się dyrektor grupy produktów?
Zadania i obowiązki:
- zarządza zespołem menedżerów produktów,
- opieka nad grupą produktów firmy,
- planowanie i prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji i kampanii reklamowych i promocyjnych w obrębie danej grupy,
- kreowanie strategii sprzedaży produktów,
- zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki będących już na rynku,
- doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów, negocjacje handlowe i podpisywanie umów,
- koordynacja działań dealerów i przedstawicieli handlowych,
- analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów,
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
- planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów,
- aktywna współpraca z działem sprzedaży oraz z firmami współpracującymi (np. z agencjami reklamowymi i badawczymi).
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.