Lista stanowisk

Ile zarabia dyrektor grupy produktów?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki dyrektorów grup produktów

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 659 042 ankietowanych

Brutto
Netto
16 620 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
12 410 PLN
22 430 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów grup produktów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku dyrektor grupy produktów

Kobiety

10

Mężczyźni

28

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 723 stanowiskach
dostępne w strefie premium portalu wynagrodzenia.pl

Dowiedz się więcej

Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor grupy produktów

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 16 620 PLN brutto. Co drugi dyrektor grupy produktów otrzymuje pensję od 12 410 PLN do 22 430 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów grup produktów zarabia poniżej 12 410 PLN brutto. Na zarobki powyżej 22 430 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów grup produktów.

Czym zajmuje się dyrektor grupy produktów?

Zadania i obowiązki:

  • zarządza zespołem menedżerów produktów,
  • opieka nad grupą produktów firmy,
  • planowanie i prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji i kampanii reklamowych i promocyjnych w obrębie danej grupy,
  • kreowanie strategii sprzedaży produktów,
  • zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki będących już na rynku,
  • doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów, negocjacje handlowe i podpisywanie umów,
  • koordynacja działań dealerów i przedstawicieli handlowych,
  • analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów,
  • przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych,
  • planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów,
  • aktywna współpraca z działem sprzedaży oraz z firmami współpracującymi (np. z agencjami reklamowymi i badawczymi).

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.