Lista stanowisk

Ile zarabia koordynator działu helpdesk ?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki koordynatorów działów helpdesk

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 717 309 ankietowanych

Brutto
Netto
7 260 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 560 PLN
9 620 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje koordynatorów działów helpdesk zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku koordynator działu helpdesk

Kobiety

34

Mężczyźni

105

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
koordynatorów działów helpdesk lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku koordynator działu helpdesk

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 260 PLN brutto. Co drugi koordynator działu helpdesk otrzymuje pensję od 5 560 PLN do 9 620 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych koordynatorów działów helpdesk zarabia poniżej 5 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 620 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych koordynatorów działów helpdesk .

Czym zajmuje się koordynator działu helpdesk ?

Zadania i obowiązki:

  • organizuje prace helpdesku,
  • wyznacza pracownikom zadania i kontroluje poprawność wykonywanych zleceń,
  • dba o przestrzeganie standardów obsługi klienta,
  • dba o udoskonalanie pracy helpdesku,
  • nadzoruje systemy informacji wewnętrznej.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik zespołu helpdesk, kierownik działu helpdesk, koordynator działu helpdesk , koordynator zespołu helpdesk.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.