Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Stefa premium

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

pozwala na porównanie 43 wskaźników w następujących obszarach

Artykuły

Wynagradzanie pracowników odpowiedzialnych za telefoniczną realizację procesu sprzedaży

19.08.2013 Grzegorz Spólnik
W artykule opisano zasady wedle których należy wynagradzać osoby odpowiedzialne za realizację takich zadań jak telemarketing, telesprzedaż, opieka nad klientem i jego obsługa, a także wsparcie techniczne realizowane poprzez telefon. Na wstępie artykułu dokonano podziału procesu sprzedaży na trzy etapy, do których następnie przypisano wymienione powyżej zadania. W dalszej części kolejno omówiono charakterystyczne reguły wynagradzania pracowników odpowiedzialnych za: identyfikację potencjalnych klientów (telemarketing), przekonanie i utrzymanie klientów (telesprzedaż i opieka telefoniczna) oraz obsługę sprzedaży i posprzedażową (telefoniczna obsługa klienta i wsparcie techniczne). Artykuł zawiera 1 schemat.
Grzegorz Spólnik

Materiał dostępny dla zalogowanych użytkowników premium.

Wykup dostęp premium portalu wynagrodzenia.pl


  • poznaj strefę premium poprzez dostęp testowy,
  • sprawdź jakie korzyści otrzymują użytkownicy premium,
  • wybierz opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Dowiedz się więcej
Możesz za darmo przeczytać ten artykuł po dokonaniu pełnej rejstracji. Zarejestruj się
Przypominamy, że zgodnie z pkt 2.6 - 2.7 regulaminu kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie tekstów oraz danych portalu w innych celach niż do użytku osobistego wymaga pisemnej zgody redakcji.
Wynagrodzenie brutto - ile to jest netto?

Wszystkie podane w artykule stawki wynagrodzeń są kwotami brutto. Zawierają potrącane od pensji składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych. Kalkulator brutto - netto pozwala na szybkie przeliczenie podanych stawek na pensję, którą pracownik otrzyma "na rękę".