Artykuły

System wynagradzania handlowców w firmie reklamowej

20.03.2007 Ewa Jankowska
Artykuł przybliża system wynagradzania pewnej angielskiej firmy reklamowej. Firma ta zajmuje się wydawaniem i rozprowadzaniem katalogów reklamowych, w których ogłoszenia wykupują przedsiębiorstwa działające w Londynie. System wynagradzania opisywanej firmy składa się z płacy stałej, odpowiednio naliczanych prowizji oraz bodźców pozapłacowych. Najciekawszy jednak jest specyficzny system premiowania handlowców, polegający na organizowaniu dla nich niekonwencjonalnych konkursów (np. analogie do turnieju golfowego, meczu piłkarskiego i inne).
Artykuł opisuje składniki wynagrodzenia handlowców, ze szczególnym uwzględnieniem niecodziennych konkursów. Jak się okazuje taki oryginalny sposób wynagradzania przyniósł firmie wymierne rezultaty. Warto więc zwrócić na niego uwagę i poszukać inspiracji do doskonalenia własnych systemów wynagradzania.
Ewa Jankowska

Materiał dostępny dla zalogowanych użytkowników premium.

Wykup dostęp premium portalu wynagrodzenia.pl


  • poznaj strefę premium poprzez dostęp testowy,
  • sprawdź jakie korzyści otrzymują użytkownicy premium,
  • wybierz opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Dowiedz się więcej
Możesz za darmo przeczytać ten artykuł po dokonaniu pełnej rejstracji. Zarejestruj się

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij

Wynagrodzenie brutto - ile to jest netto?

Wszystkie podane w artykule stawki wynagrodzeń są kwotami brutto. Zawierają potrącane od pensji składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych. Kalkulator brutto - netto pozwala na szybkie przeliczenie podanych stawek na pensję, którą pracownik otrzyma "na rękę".

Przypominamy, że zgodnie z pkt 2.6 - 2.7 regulaminu kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie tekstów oraz danych portalu w innych celach niż do użytku osobistego wymaga pisemnej zgody redakcji.
Kontakt: [email protected]