zaproszenie do raportu sedlak & sedlak 2016

Czy w porównaniu do innych osób, pracujących na podobnych stanowiskach, Pana/i zarobki są

Wynagrodzenia pracowników sztabów wyborczych Hilary Clinton i Donalda Trumpa

J. Palmieri 138 412

M. Keefe 130 068

J. Sullivan 124 001

Najlepiej wynagradzani sztabowcy H. Clinton

Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagordzenia.pl

Sprawdź, ile zarabia:

Geodeta 3758 PLN
Fotograf 3676 PLN
Specjalista ds. PR 5112 PLN
Rzeczoznawca 5800 PLN
Pokojowa 2196 PLN
Dyrektor PR 14750 PLN
Rdzeniarz 3023 PLN
Lekarz neurolog 6026 PLN
Optometrysta 5054 PLN
Operator CNC 3338 PLN

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

wynagrodzenia - czerwiec 2016

sektor przedsiębiorstw - 4 250 PLN
2.1% (m/m)    5.3% (r/r)

płaca minimalna - 2016 1 850 PLN

PKB - II kw. (r/r) 0%

inflacja - czerwiec 2016 (r/r) - 0.8%

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Jak zmierzyć efektywność wynagrodzeń – poradnik HR-owca

Podsumowanie raportu "Wynagrodzenia członków rad nadzorczych w 2015 roku"”

Etapy budowania tabeli płac

Broadbanding - struktura wynagrodzeń z szerokimi przedziałami płac.

13 września 2016

Łączne korzyści z pracy.
Polski model Total Rewards

20 września 2016

Wprowadzenie do wynagradzania

18 października 2016

Systemy premiowania

pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Moja Płaca - 743 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 410 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: styczeń 2016

Grupa stanowisk: obsługa klienta

Próba: 3842 - specjalistów ds. obsługi klienta

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 000 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Zarobki specjalistów ds. obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta

25% osób zarabia mniej niż 2 754 PLN

mediana 3 531 PLN

25% osób zarabia więcej niż 4 744 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 531 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 2 754 PLN do 4 744 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 2 754 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 744 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klienta .

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach specjalistów ds. obsługi klienta ?

Od czego zależą płace specjalistów ds. obsługi klienta ?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć specjalista ds. obsługi klienta?

Najczęściej otrzymywane przez specjalistów ds. obsługi klienta benefity.

prywatna opieka medyczna
zajęcia sportowo-rekreacyjne (karty sportowe, karnety)
telefon komórkowy

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij