Raport Płacowy Sedlak & Sedlak 2016

Czy Pana/i zdaniem wynagrodzenia pracowników branży IT będą rosły

Ile są warte najpopularniejsze blogi finansowe w 2016?

Jak Oszczędzać Pieniądze 10,8

Live Smarter 3,6

Rekin Finansów 1,9

dane w mln PLN

Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

wynagrodzenia - styczeń 2017

sektor przedsiębiorstw - 4 277 PLN
- 7.7% (m/m)    4.3% (r/r)

płaca minimalna - 2017 2 000 PLN

PKB - IV kw. (r/r) 0%

inflacja - styczeń 2017 (r/r) 1.8%

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Stawka Początkowa - stawka płacy, od której pracownik rozpoczyna pracę w danym przedsiębiorstwie.

Wprowadzenie
do wynagradzania

Łączne korzyści z pracy.
Polski model Total Rewards

Systemy premiowania

Wynagradzanie kadry menadżerskiej

Benefity pozapłacowe
- jak uniknąć pułapek podatkowych?


pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Moja Płaca - 831 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 445 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: luty 2017

Grupa stanowisk: obsługa klienta

Próba: 3368 - specjalistów ds. obsługi klienta

Ilość mężczyzn:
1076 (32%)
Ilość kobiet:
2292 (68%)

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 275 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Zarobki specjalistów ds. obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta

25% osób zarabia mniej niż 2 813 PLN

mediana 3 584 PLN

25% osób zarabia więcej niż 4 670 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 584 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 2 813 PLN do 4 670 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 2 813 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 670 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klienta .

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach specjalistów ds. obsługi klienta ?

Od czego zależą płace specjalistów ds. obsługi klienta ?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć specjalista ds. obsługi klienta?

Najczęściej otrzymywane przez specjalistów ds. obsługi klienta benefity.

prywatna opieka medyczna
zajęcia sportowo-rekreacyjne (karty sportowe, karnety)
telefon komórkowy

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Poniższe dane mają charakter orientacyjny i przeznaczone są do użytku osobistego.
Ich kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie w innych celach wymaga pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij