Lista stanowisk

Ile zarabia inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk)

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 600 PLN5 550 PLN6 710 PLN
specjalista6 000 PLN7 410 PLN8 970 PLN
starszy specjalista7 290 PLN9 490 PLN11 550 PLN
młodszy specjalista3 466 PLN4 113 PLN4 904 PLN
specjalista4 420 PLN5 382 PLN6 445 PLN
starszy specjalista5 299 PLN6 799 PLN8 204 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 279 000 ankietowanych

Brutto
Netto
7 410 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
6 000 PLN
8 970 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

Kobiety

38

Mężczyźni

350

Benefity na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

możliwość pracy zdalnej

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 410 PLN brutto. Co drugi inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 6 000 PLN do 8 970 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia poniżej 6 000 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 970 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk).

Czym zajmuje się inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?

Zadania i obowiązki:

  • zapewnia odpowiedni poziom obsługi klienta,
  • odpowiada za doradztwo techniczne klientom,
  • przyjmuje zgłoszenia, rejestruje i rozwiązuje problemy (także te bardziej zaawansowane) lub przekazuje problemy do innych zespołów wsparcia i je nadzoruje,
  • utrzymuje dokumentację związaną z procesami i konfiguracją,
  • raportuje statystyki dotyczące zgłoszeń otrzymanych, rozwiązanych i w toku,
  • zapewnia ochronę danych personalnych i biznesowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.